Crisis Pilot 2.0

Nu lanserar vi Crisis Pilot 2.0!

Crisis Pilot är krisappen som hjälper dig att spara tid när varje sekund är dyrbar. Dela information om läget, ha checklistor tillhands, samordna insatser, delegera åtgärder, och se till att era budskap stämmer överens internt och externt. Krisappen underlättar ett smidigt arbete under hela krisens förlopp.

  • Larma krisgruppen direkt
    Informera om händelser och incidenter samt kalla in krisledning med sms och mail
  • Snabb kommunikation
    Uppdatera status, delegera action och använd chatt för snabb kommunikation
  • Krisplan och checklistor
    Digitalt bibliotek med krisplaner, checklistor och andra relevanta dokument
  • Samarbete och samordning
    Få överblick på lägesbeskrivning, prognos och budskap, på ett och samma ställe
  • Incidentrapportering och logg
    Alla uppdateringar loggas automatiskt med information om vem som gjort vad
  • Hög säkerhet
    Tvåfaktorinlogg, sms-verifiering och svenska servrar med dygnet-runt-övervakning

Vi har under hösten uppdaterat Crisis Pilot med nya och förbättrade funktioner. Vill du upptäcka hur Crisis Pilot kan stärka din organisations krishantering? Boka en demo här och läs mer här.