09 Jan Lunchseminarium hos Comma: Om Reputation&Trust – modellen som mäter sambandet mellan anseende och affärsnytta

Den 31 januari rivstartar vi det nya decenniet med årets första Comma-seminarium. Där berättar vi
mer om Reputation&Trust, en omfattande mätmetod som mäter sambandet mellan anseende och affärsnytta, som vi lanserade i Sverige slutet av 2019 (läs mer härhär och här). Skaparen av metoden, Riku Ruokolahti från T-Media, kommer att förklara hur metoden fungerar och varför 18 av de 25 största företagen i Finland använder den. 

Under seminariet får vi även lyssna på Jakob Holmström, kommunikationschef på IKEA Sverige, som berättar om hur IKEA arbetar med sitt anseende. IKEA toppar listan över Sveriges högst ansedda företag 2019.

Vi bjuder som vanligt på lunch men kommer den här gången att befinna oss på
Helio GT30 vid Östermalmstorg.

Varmt välkommen!

När: Fredag 31 januari, 12.00 – 13.30. Vi bjuder på lunch från 11.30
Var: Turbinen, Helio GT30, Grev Turegatan 30

Begränsat antal platser, vänligen OSA senast 24/1