Månad / februari 2020

    Laddar inlägg…
  • Jakob Holmström

    9. IKEA – Bäst på anseende i Sverige

    Jakob Holmström, kommunikationschef på IKEA Sverige pratar om att ett högt anseende blir allt viktigare för att företag ska kunna uppnå affärsmålen. Jakob berättar om hur IKEA arbetar med att bygga sitt anseende och hur de bevarar det över tid. Hur håller ett bolag som är så starkt värdestyrt som IKEA kvar kulturen och värderingarna…
  • gott anseende

    Kampen om ett gott anseende – Volvo vs. Tesla

    Fredagen den 31 januari sparkade vi igång det nya decenniet med Commas första seminarium för året. Där lyssnade vi på Riku Ruokolahti från T-Media som berättade om Reputation&Trust som mäter sambandet mellan anseende och affärsnytta. Som exempel tog han anseendet för Volvo jämfört med Tesla. Ettan på R&T:s lista över Sveriges högst och lägst ansedda bolag fanns också…